Menü

Hogyan vásárolhat?

Szaküzletünkben lehetősége van személyesen vásárolni, illetve bármelyik elérhetőségünkön fogadjuk megrendeléseit is.

A webáruházban feltüntetett árak online leadott rendelésekre érvényesek. Szaküzletben történő személyes vásárlás esetén az árak ettől eltérhetnek.

A nem személyes átvétellel rendelt csomagok postaköltsége a fizetés módjától és a csomag méretétől függetlenül 1488 Ft+Áfa, (bruttó 1890 Ft)

A megrendelt termékek kiszállítása a Magyar Posta ( MPL ) szolgáltatásainak igénybevételével történik.

Üzletünkben a NAV által előírt on-line kassza segítségével adjuk a nyugtát, de kérésére természetesen névre szóló számlát állítunk ki. Készpénzes fizetési mód mellett bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Garancia

Az általunk forgalmazott új késztermékekre a PTK-ban meghatározott törvények az irányadók, ha a gyártó másképp nem rendelkezik. Ez alól kivételt képeznek a jellegéből adódóan nem visszavásárolható termékek (félvezetők, akkumulátorok, elemek, spray-k). Ezeket minőségbiztosítási okokból nem áll módunkban visszavásárolni.

Elállás joga

A fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes (email-es postai) vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja. Minden ilyen formában vásárló vevőnek a vásárlástól számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Elállásra vonatkozó igényét azonban be kell jelentenie. A jellegéből adódóan nem visszavásárolható termékeket (félvezetők, akkumulátorok, elemek, spray-k) minőségbiztosítási okokból nem áll módunkban visszavenni.

Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.

A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, cégünk nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár vagy postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserélhetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár vagy postás által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Javítás, szerviz

Szórakoztató elektronikai berendezések, számítástechnikai termékek, barkácsgépek, háztartási kisgépek javítását, valamint az új termékek beüzemelését is vállaljuk. Az átlagos javítási idő néhány munkanap. Sűrgős esetekben felár ellenében lehetőség van aznapi javításra is. Ez az esetleges alkatrész beszerzési idő függvényében módosulhat. Aktuális javítási óradíjaink:

Készülék vizsgálati díj:
(A vizsgálati díj a készülék leadásakor fizetendő, a javítás összegége beszámításra kerül !)
2000,-
Készülék tisztítás, portalanítás: 2500,-
HI-FI, DVD, mikrosütő javítás: 4000,-
Audió készülék javítás: 4000,-
Televízió, monitor javítás: 6000,-
Számítógép javítás: 5000,-
Videó javítás: 4000,-
Kamera javítás: 6000,-
Háztartási kisgép javítás: 4000,-
Tárolás díja naponta: 200,-

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák !!!

A javított készüléket 14 napig díjmentesen tároljuk!

Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha a javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk meg.

A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 20.000Ft-os javítási összegig grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el!

Általános javítási feltételek

A javításra behozott készüléket a munkafelvevő átvételi elismervényen átveszi és feltünteti a készülék típusát, gyári számát, külső sérüléseit és az Ügyfél által panaszolt hibáit. Szervizünk csak tiszta állapotban behozott készüléket javít. A javításokat típustól függően az átvétel sorrendjében végezzük el. Sürgősségi javítást csak felár ellenében vállalunk! A nem garanciális javítás esetén az Ügyfél által panaszolt hibákon kívül a készülékben talált egyéb hibákat is megjavítjuk külön felkérés nélkül (ez alatt a következő hibák értendők: pl. kopott gumis alkatrészek, elhasználódott, kívülről az ügyfél által még nem észlelhető hibák, tisztítás, karbantartás). Ezen hibák elhárítása az üzembiztos működés érdekében szükségesek. Ha az Ügyfél külön nem szab határt, mindenféle tájékoztatás nélkül megjavítjuk 5.000,-Ft-ig a készüléket. Az ügyfél kérésére, a javításra behozott készülékről állapot felmérést készítünk (értékbecslés, árajánlat). Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha az Ügyfél által megszabott javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk. Árajánlat, vizsgálati díj: 2000,-Ft . A készülékeket a szerviz terhelésének és az alkatrész beszerzésének függvényében 3-30 munkanap alatt javítjuk. A rezsi óradíjak a szervizben kifüggesztve láthatóak. Minimális javítási idő 1 óra. A továbbiakat 1/4-ed órás lebontásban számítjuk. A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 20.000Ft-os javítási összegig grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el! Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak, vagy másik szerviz nem tudta megjavítani. A fejdob, lézer egység, szalagpálya és mechanikai alkatrészek tisztítása nem tartozik a garanciális hibák közé! A garancia idő kezdete a javítás elvégzése (számla dátuma). Késedelmes átvételkor a késés idejével csökken a garanciális idő. A garancia csak az általunk cserélt alkatrészekre és munkára vonatkozik. A garancia érvényét veszti, ha a készüléket más szétszedi, továbbá törés ill. elemi kár (túlfeszültség) villámcsapás esetén. A készülékben általunk okozott kárt megtérítjük. A javított készülékeket 14 napig díjmentesen tároljuk, ezután tárolási díjat számítunk fel. Összege: napi 200,-Ft. 3 hónapnál tovább a készüléket nem tároljuk, külön felkérés nélkül értékesítjük! Az eladási árból a javítási és tárolási költséget levonjuk, a fennmaradó összeget az ügyfélnek postázzuk. A vállalási feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. idevonatkozó rendelkezései a mérvadóak.

Szaktanácsadás

Szakembereink üzletünkben személyesen vagy telefonon is műszaki tanácsadással szolgálnak a nálunk vásárolt termékekkel kapcsolatban.

A KÉSZ Elektronic Kkt. a webáruház termékeinek értékesítésén túl szórakoztató és híradástechnikai berendezések, számítástechnikai eszközök, valamint barkácsgépek, háztartási kisgépek javításával, alkatrészeinek és kiegészítőinek forgalmazásával foglalkozik.

Kapcsolat
  • 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 136.
  • hétfőtől péntekig 8-18 óráig
    szombaton 9-13 óráig
  • rendeles__kukac__keszelektronic__pont__hu
  • +36-1-422-0090, +36-1-422-0089
    +36-20-335-8978
    +36-30-367-3900
    +36-70-519-0119